Cinta yang satu pada mu ya Allah s.w.t
Hey! Okay I'm Halim. Birthday on 22nd September 93
Proud to be Johorean! :D I have one brother and one little sister, and ofcourse awesome parents. I enjoy sleeping, eating, lepak and many more funny things. Love to play futsal and badminton. I also am constantly on the move with ideas. HAHA I’m going to add more to this entry later on when I think of some other stuff to say :)


The rain, the winter spring has made us fade away

HAHA BOTAK BOTAK KOOL !
(:


I really wonder how you feel on these nights so alone

SHAZLIE SYED IQBAL ASYRAF BARRY MIOR AFZAL SYAMIL ASPA EMIRUL HANIF IQBAL SYAUQIE AIMAN BOBU CHAN AMIRUL YUNUS THAT'S ME!

Template by azyra (:
Banners:
rock on!
Others: (1 | 2)


“life will be better in spring”
February 2011 March 2011 May 2011 June 2011 December 2011 February 2012 November 2012 May 2014

Kenal mana?
Saturday, May 17, 2014 || 3:27 AM


Siang berlalu pergi malam menyapa diri, dan begitulah hari hari seterusnya. Tatkala orang ramai sibuk dengan hal masing masing, bermulalah cerita aku dan dia. Hmm, agak sukar sebenarnya nak mulakan cerita ni, maklumlah dah lama tak menaip. Jari jari pun dah keras tak berlagu, idea pun entah hilang ke mana. Nak dijadikan cerita aku kenal time sukan karisma terengganu. Biasalah, mula mula kenal mana ada perasaan, rasa macam lepak mamak sengsorang sambil minum air kosong. Tak macam meja sebelah, meriah dengan makan minum, gelak tawa rakan, seronok rasanya. Orang kata sambil menyelam minum air, tapi kalau dah minum air kosong tak ke tawar rasanya? Kalau nak manis, kena lah ada perisanya. So dia lah yang memaniskan air kosong aku tadi. First time nampak dia rasa biasa biasa je, kali ke dua tarik nafas pulak, haa bila dah kali ke tiga ni takleh tahan. Awek yang selama ni aku dok usha dok peghati betul betul depan mata. Eh ngantok pulak. Esok lusa laa sambung

Berani gagal
Friday, November 09, 2012 || 3:10 AM

Ku toleh kiri, ku toleh kanan, satu persatu langkah ku atur untuk meneruskan perjalanan hidup ini. Kata orang tiada jalan pintas untuk berjaya. Setiap perkara yang kita inginkan tidak akan datang bergolek. Yang penting kita berusaha dan doa. Dapat tak dapat, itu lain cerita. Hidup adalah suatu pengembaraan, berani mencuba untuk tidak kecewa akibat kegagalan. Belajar daripada kegagalan itu adalah mencapai kejayaan. Tidak pernah gagal bererti tidak pernah menang. Kecuali kita mengalami kegagalan dan pahitnya kegagalan, kita tidak akan dapat menghargai manisnya kemenangan.

Labels:


Hasrat hati
Wednesday, November 07, 2012 || 3:53 AM


Bumi sentiasa berputar mengikut paksinya, siang dan malam silih berganti, masa tidak pernah berhenti. Begitu juga kita sebagai manusia tidak pernah lari dari kesilapan. Kebanyakkan anak muda menghabiskan masa tanpa hala tuju, ada yang berpesta ada yang berhibur ada yang melayang dan ada juga yang merempit. Kata mereka, duduk di rumah bersama keluarga bukanlah remaja dan tidak mengikuti perkembangan masa kini. Mula menjadi leka dan wujud pergaulan bebas antara lelaki dan perempuan, penggunaan bahasa yang kurang enak, pulang lewat ke rumah dan pelajaran diketepikan. Mungkin aku tidak punya ilmu yang cukup untuk berkata, tapi hati ini ingin mencuba. Walau agama yang kita anuti berbeza, tapi mereka mengajar kita untuk menjadi manusia yang baik dan berjaya. Bukan kerugian yang kita mahu, tapi kebahagian di hari tua kelak

Labels: ,


Sunday, February 05, 2012 || 9:34 PM



This is one of my favourite and greatest bands of all time and no doubt. They were all great musicians who worked together to create some of the greatest songs ever recorded. Also  there versatility. There are others that had outstanding guitarists and drummers or what have u but Zeppelin had it all. Its sad that there is no new music that is even comparable. I starts to like this band band when I heard their song which is given name's Stairway To Heaven, playing slow at started and ending with a lil high voice.

Labels:


Are you ready?
Monday, December 12, 2011 || 1:28 PM

Some of life's most important lessons are not academic. When you meet new people, learn new cultures and explore new places, you enrich your mind and your soul. Your world view changes as you find perspective, and your own place on this earth. But because life is full of the unexpected, be prepared for anything. Only then can you live life to the fullest.

Labels:





+ FOLLOW ME